رضا صادقی-ساده بیا

3029lyc.jpg

سلام دوستان اهنگ زیبای ساده بیا از رضا صادقی

دانلود کنید با کیفیت 128

~ توسط HMD در فوریه 22, 2008.

40 پاسخ to “رضا صادقی-ساده بیا”

  1. دو ستت دارم

  2. چرا واسه دانلود ګذاشتیش ؟
    به خدا خود رضا راضی نیست
    اینجوری به خواننده ی مورد علاقه تړن لطمه نزنید تو رو خدا !!!

  3. رضا دوستت دارم

  4. خیلی عالیه …

  5. رضا صادقي دوستت داريم

  6. بهترین خواننده فارسی زبان. البته به نطر من. در مورد دانلودشم نمیدونم کار درستی هست یا نه چون شنیدم دیگه بهش مجوز آلبوم ندادن. به هر صورت من آلبوم قبلیش رو با هولوگرام 10 تا خریدم و به خیلیا که میدونستم خودشون نمیخرن هدیه دادم. فکر میکنم این تنها راهیه که بدهیمون رو به این خواننده های بیچاره بدیم. موفق باشید

  7. رضا صادقي دوست داريم خيلي زياد آهنگاتم دوس داريم زنده باشي

  8. reza jan az vaghti ke ahan ghato goosh midam tamame vojoodam ashegh shode

  9. رضای صادقی عزیز
    احساس میکنم در صدای دلنشین تو خدا هست.
    تا ابد پاینده و ماندنی باشی نه خواندنی.
    یا علی مدد

  10. اگه هنوز یه صدابتونه با سادگیه با شکوهش ارومم کنهتنها تویی

    تا همیشه عاشقت میمونم

  11. reaz sadeghi to yek kalame ya ye jomle bayan bayan nemishe

  12. king of black

    قربونت برم.

    همین…..

  13. بهیرین خواننده قرن از نظر من و یک اعجوبه در ایران از نظر صدا

  14. بی نظیر

  15. ایول رضا صادقی

  16. مرسی رضا صادقی

  17. رضا دوست داریم

  18. دوستت دارم رضا جون @@@

  19. سلطان مشكي

  20. من خیلی اتفاقی با آهنگای رضا آشنا شدم. ولی از وقتی آشنا شدم دیگه نمیتونم یه لحظه ترکش کنم

  21. خواننده فقط داش رضا سلطان پاپ ايران

  22. صدا1اشعار 1ملودی 1رضا صادقی مثل همیشه یک یک

  23. راستی تولدتونو با تاخیر تبریک می گم امیدوارم 100سال بلکه بیشتر زنده باشید اومدم بلک شاب اما دیگه بلک شابی وجود نداشت خیلی ناراحتمون کردید حالا چطوری شما رو ببینم این روزا هم که با خبر رفتنتون به بندر عباس ناراحتیمونو چند برابر میکنید ولی ما برای شما ارزوی موفیت و تندرستی شادکامی داریم لطفا جایی مثل بلک شاب عزیزو معرفی کنید تا بتونیم ببینیمتون .

  24. خیلی دوس داشتم باهات حرف بزنم

  25. آقا من نمی تونم این را دانلود کنم. لینک ایراد داره…

  26. رضا صادقی بهترین خواننده ایران بهش افتخار میکنیم

  27. سلام آقای صادقی آهنگاتون خیلی خیلی قشنگه و به نظر من بی همتا امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید.با آهنگاتون روزمو شروع میکنم و با اونا روزمو تموم

  28. اهنگ کردی بخونی طرفدارت میشم کرمانشاه طاق بستان

  29. آفرین بر رضا صادقی که برای احمدی نژاد آواز می خونه
    درود بر احمدی نژاد محبوب نسل جوان دانشگاهی دختر و پسر
    به نظر من باید رضا صادقی بشه وزیر دست راست احمدی نژاد جون

  30. درود بر احمدی نژاد معجزه هزاره سوم و چهارم و پنجم و ….

  31. کاش رضا صادقی و سعید حدادیان مداح محترم با هم یک برنامه تلویزیونی اجرا کنند
    یا مثلا توی کاخ سعد آباد
    درود بر محمود افغان

  32. موافقم
    درود بر محمود افغانی

  33. نترس نترس نترس. هر قطره خون ریخته شده تقاسش پس گرفته خواهد شد.هر جان داده شده هزارها جان دیگر را استقامت خواهد داد. در تاریخ دنیا هیچ دولتی با کشتن مردمش دوام نخواهد آورد حالا چطور این ظاهر مسلمانان دوام خواهند آورد .عزیزانم درخت آزادی با خون عزیزان و شهدا آبیاری میشود نه با آب. جنایات این قاتلان وسیلهٔ است برای آزادی مردم شجاع ایران. برای آزادی ملت ایران مقدس صد بار جان خواهم داد.

    هموطنان عزیزم: حضرت محمد با کفار جنگید امام حسین با کفار جنگید، آیا مردم مسلمان ایران کافرند چرا مردم مسلمان ایران قتل عام میشوند. بسیجی‌،پاسدار،ارتشی،دانشجو،بازاری ما همه ایرانی‌ و مسلمان هستیم. تاریخ نشان داده که هر دولتی که مردم خودش را به هر دلیلی‌ کشت از کار بر خواهد افتاد و حضرت عظما،احمدی‌نژاد،بسیج و غیره استثنا ندارند.خداوند از ظلم هیچ شخصی‌ نخواهد گذشت. به نام اسلام جوانها کشته شدند به نام اسلام خانوادهها داغدار شدند حالا چطور میشه باور کرد که خدا وجود ندارد.بسیجیهای عزیز،پاسداران از راه بدر شده دستهاتون را آغشته به خون معصومین نکنید.آزادی کلام،آزادی فکر و بیان انسان را کافر نخواهد کرد به اسلام و مسلمانان رحم کنید تا خداوند به شما رحم نماید.چاره ای‌ ندارم جز اینکه از ارتش مقدس بخواهم که این جنایات فقط به دست ارتش به انتها خواهد رسید.‌ای سرباز،ای نگهبان وطن ، به داد میهن و هموطنان برس.

    نقش آیات قرانی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
    گاهی در جامعه اتفاق می افتد که شاهدین یک امر بدون در نظر گرفتن رضایت خداوند ورعایت حق مردم از شهادت واقعی کتمان می کنند وبهانه آنها این است که اگر حق مردم هم تضییع می شود ولی آنها خودر ا به دردسر نیندازند در صورتیکه در ایات زیر اشاره شده که کتمان شهادت یک عمل طالح وزشت است :۱۴۰و۱۴۶و۲۸۳بقره و۱۰۶مائده و۳۳انعام

    rooheneda@gmail.com

  34. رضا با دل میخونه.واسه همین به دل میشینه

  35. […] رضا صادقی-ساده بیا « HMD is a special weblog به نظر من باید رضا صادقی بشه وزیر دست راست احمدی نژاد جون … دانلود فول البوم یاس با کیفیت عالی · البوم جدید جمشید: اولین نگاه · فول البوم علی لهراسبی … hh29960.wordpress.com/…/رضا-صادقی-ساده-بیا/ – ذخيره شده – صفحات همسان […]

  36. سلام من نمی تونم دانلود کنم . الان باید چی کار کنم میشه بگین . خواهش می کنم . من این اهنگ خیلی دوست دارم این و با چ3 تا دیگه رو فقط ندارم .

  37. چقدر خوب بود رضا صادقي عزيز در سفرهاي استاني آقاي احمدي نژاد ، قبل و بعد از سخنراني ايشان ، آواز مي خواندند .

  38. اهانت به امام خمینی اهانت به اسلام است اما برای اولین بار دشمن اسلام کفار و کمونیستها و صهیونیست‌ها و غیره نیستند. الحمد لله دشمنان اسلام همین ایرانیان مسلمان خودمان هستند. مرحبا به امام خامنه‌ای و جناب احمدی‌نژاد دیگر احتیاج به ضد اسلامی خارجی‌ نداریم و مثل خودرو در همین کشور عزیزمان ضد اسلامی تولید می‌کنیم. هرچقدر احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بگن باز هم خودشان دو تا مخترع و تولید کننده ضد اسلامند.مرحبا مرحبا . خامنه‌ای و احمدی‌نژاد نباید به هیچ وجه اسم آیت‌الله عزیز امام خمینی را به زبان ببرند و اسم این روح خدا را نجس نمایند.

  39. […] این مطلب در لینک مقابل Bing: اهنگهای رضا صادقی“) This entry was posted in جستجوی اینترنتی and tagged special, Weblog, […]

  40. سلام بر اساس امر بانک مرکزی نرخ تورّم به بیشتر از ۲۰ درصد رسیده. این یعنی حقوق‌ها باید ۲۰ درصد بیشتر بشوند. همه میگویند بسیجیها بهترین حقوق و مزایا را دارند. ما که ندیدیم. نون برای ما هم گران شده. همه چیز برای ما هم گران شده. در یک بلاگ خواندم که ماها بهترین حقوق هارا میگیریم و نرخ تورّم به ما اثر نخواهد داشت.والله به امام قسم اگر این واقعیت داشته باشد.فقط همین را می‌خواستم بگویم.

پاسخی بگذارید

 
