افتتاح دو کافی شاپ توسط حمید عسکری!

hamid-askari_partgah_com.jpg

حمید عسگری خواننده جوان موسیقی پاپ صاحب دو کافی‌شاپ شد!

حمید عسگری که تابستان امسال در کیش، در دوران جشنواره در تالار وزارت کشور و قبل از محرم در دوبی (همراه محمدرضا گلزار) به اجرای کنسرت پرداخته بود دو کافی‌شاپ در تهران و کرج افتتاح کرد.

چندی پیش یک آلبوم از حمید عسگری به صورت غیرمجاز در بازار پخش شد و او در تماسی به خبرنگار پایگاه خبری «هنوز» گفت: «این آهنگ‌ها را برای خواننده‌ای تنظیم کرده‌ بودم و اتود کار قبل از آن که خواننده‌اش آنها را بخواند لو رفت.»

شایان ذکر است؛ عسگری دو شعبه کافی‌شاپ به نام «بی‌نشان» را در شهرک غرب تهران و کرج افتتاح کرده است.

~ توسط HMD در فوریه 27, 2008.

42 پاسخ to “افتتاح دو کافی شاپ توسط حمید عسکری!”

  1. dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

  2. ه جای کافی شاپ برو صداتو درست کن <عمرا به پای محسن یگانه برسی

  3. عمرا به پای شادمهر برسی

  4. kheili toooopi
    i love you jigar

  5. to pabarja mesle damavandi
    kheily goli hamid joon
    ashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheghetam

  6. خیلی توپ میخونی فقط کمی شادتر

  7. ایول خوشم اومد. حمید جون جیگره منه. هم قیافه داره .هم صدا.به شما هم تبریک میگم برای این انتخابتون.

  8. حمید عسکری توقلبه منه

  9. حميييييد،چايمون چيه؟
    -فكر كنم تبرك باشه شوخي كردم زياد جدي نگير

  10. حميد جون بهت تبريك مي گم صدات محشره. الهي شادمهر دورت بگرده. شادمهر بهتره فعلا دختر بازيشو بكنه .بهت افتخار مي كنم چون مثل اون بي جنبه نيستي دوست دارم داداشي;-)

  11. حمیدجان خیللللللللللللللللی دوست دارم.امیدوارم که تا ابدموفق باشی.

  12. جگر،قلب،روح، عمر،هستي،گيشت كس،زندگي،گيان… همه اينا كيه؟

    خب معلومه حميد عزيزتر از جانم ،قربونت برم من
    همه دنيا فداي يه تار موت الهي پيش مرگت بشم هر جا هستي خدا خودش مواظبت باشه از ته دل برات ارزوي موفقيت ميكنم گلارم بوده نذرد هر چي كس دوسد ديرم و مولا:-P

  13. sahebe sabk bash taghlid nakon !ahang sazit khoobe!fhaghat game sedat ziadi paeene

  14. salam azizam khoobi emaile man ysadiqzadah@yahoo.com hast.montazeram.bye

  15. khili dooset daram jigar khili khob mikhoni.

  16. kheili topi

  17. حميد جان سلام خيلي دوستت دارم اميدوارم هركجاكه هستي هميشه موفق باشي

    مهرناز

  18. حميدجان خيلي دوستت دارم اميدوارم هركجا هستي موفق وسربلند باشي.

    مهرناز-

  19. http://www.danialebady.blogfa.com
    ستارهی جدید سینمای ایران…
    از گلزارم خوشگل تره می گی نه نیگا کن…

  20. سلام برات ارزو میکنم همیشه پرکار باشی طرفدار شماره1

  21. موفق باشی

  22. سلام حمید جان من از یکی دوستان ارزو

  23. عاليهههههههههههههههه

    خيلي بهتر از شادمهر

  24. kheili doset datam bi nahayat vali hichmoghe moafagh nashodam bebinamet hamishe doat mikonam jaye khodeto to delam garm kardi shadmehr sedash mozakhrafe vaghti bek kenaye mizanan gheirati misham hala ina ro mikhoni

  25. حميد جان خودترو ناراحت نكن هرميگه بد ميخوني حاليش ني
    اصلاًاز موسيقي هيچي نميدونه (دمت گرم)

  26. حمیدجان صدات واقاعالیه.من مهدی هستم اونی که درسریال مرد هزارچهره دردادگاه همدیگرو دیدیم.دلم برات تنگ شده. لطفابااین شماره تماس بگیر 09356573184

  27. تا وقتی محسن یگانه هست تو برو جلو بوق بزن.

  28. حميدكارات عاليه همينطورادمه بده تابه پاي شادمهرويگانه برسي

  29. خيلي خوبه

  30. سلام عشقم تو تنها خواننده ای هستی که هم صدا داری هم قیافه عبدالمالکی قیافه داره ولی صداش زیاد باحال نیست صداش پیر میزنه فقط خودتو عشقه قربونت برم چه جوری باهات در ارتباط باشم؟افسانه

  31. شادمهر سرورته ——،اينو همه بدونن تا زنده ام از شادمهر طرفداري ميكنم،————

  32. سلام بر تو ای انگور عسکری!!!به نظر من همنطور که خودت گفتی نمیشه تو رو با شادمهر مقایسه کرد!!!اخه اون زمانی که شادمهر داشت شب نخوابی میکرد و ساز میزد و نوازندگی میکرد تو داشتی از بابات پول میگرفتی که بری مهد کودک!!واقعا من از نظرات این دوستان در تعجب هستم چرا یک آدم تازه وارد و آماتور رو که از موسیقی فقط یه آکورد لا و سل رو بلده
    دارند با نابغه موسیقی مقایسه میکنند
    حمید جان اگه تو به نون و نوایی رسیدی زیر سایه ی محبوبیت شادمهر بود پس نمک نشناس نباش و نگو که شادمهر بهتره فکر خودش باشه!!!
    در هر حال من تا اصل هست سراغ کپی با کیفیت خیلی پایین تر نمیرم

  33. حمید جون نمی دونی چقدر دوست دارم

  34. حمید به این شماره زنگ بزن09121500332

  35. تمام چیزهایی که به شخصیت والای تو میگن از روی حسادتشونه. من هر دو کنسرت تو رو رفتم خیلی باحال بود چه استقبالی گرم و پرشوری. تو جای خودت شادمهر هم جای خودش. این دلیل نمیشه که به تو یا شادمهر توهین بشه. استقبال مردم از کنسرت هات عشق اونا رو به تو نشون میده. موفق باشی.

  36. سلام حمید جون من سیروانم از قزوین جز طرفدارای پروپا قرصت هستم یه تریپ قزوین بیا

  37. بازم سلام به عزیز دلها حمید جان.سیروان هستم.اول تبریک به مناسبت ازدواج عزیز دلهاحمید جان.قرار بود بیای قزوین نیمدی این تن بمیره بیا منتظرتیم راستی GEN2 مال خودته اگه هست مبارکه.قربانت سیروان

  38. man RAMIN HASTAM SDAM KHILIM BETO SHBAHAT DARE DELAM MIKHAD BA HAT KAR KONAM 09357611487 05337287213 KHAHESH MIKONAM ZANG BEZAN

  39. سلام
    حمید جان امیدوارم آلبوم کما3 مثل کما1 بترکونه که حتما همینطوره با همکاری میلاد ترابی I Love You
    اینم شماره ام
    09137177330

پاسخی بگذارید

 
