محسن چاوشی – هق هق

آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن چاوشی به نام هق هق

دانلود آهنگ [128]

~ توسط HMD در مه 2, 2008.

26 پاسخ to “محسن چاوشی – هق هق”

  1. اول سلام میدم به محسن عزیزم . به نظر من نظرخواهی در مورد محسن بی معنی چون شما کسی رو میشناسین که با صدای محسن حال نکنه و خاطره نداشته باشه؟ از شما وتشکرم که این اهنگو گذاشتین رو سایت

  2. فقط منتظرم تا من خودم سیزدهم به صورت مجاز بیاد
    ارزوی موفقیت برای محسن چاوشی

  3. محسن جان ممنونم ازت در جواب سإال شما فقط یه جمله میتونم بگم اینکه بهترین خاننده در جهان محسن چاوشیه.

  4. سلام
    محسن چاووشی را عشقه………………………………..

  5. صدای محسن چاووشی به من ارامش میده

  6. من به آهنگ محسن یه عالمه دیگه ای میروم

  7. برای هق هق کردنت دل من هق هق می کنه
    اگه نخونی محسن جون مشتی آدم دق می کنه

  8. هيچكي محسن چاووشي نميشه
    محسن دمت گرمممممممممممممممممممممممممممممممممم

  9. محسن جان همه خاطره های با توست.اگه نخونی من واقعا دق میکنم.صدای تو همدم تنهاییهای منه.منو میبره تو یک عالمه دیگه

  10. حال کردم.

  11. خیلی دوستت دارم داش محسن.

  12. محسن عزیزم آرزوم دیدنت از نزدیکه.

  13. محسن جان اندازه ی گلهای تو دنیا دوستت دارم.

  14. سلام به خاطر از اونایی که ازت بشون میاد کتت خوردم … فدای سرت

  15. من شما رو به اندازه همه دنیا دوست دارم.
    من سارا از سنندج 21سال دارم.

  16. محسن تو عشق مایی . از طرف عاشقانت خالد و کاوان و sssssssssssss

  17. دمه محسن جووووووووووون گرم که هرچی خواننده رو رو سیاه کرده
    از طرف پریسا از سنندج

  18. سلام محسن جون.من خیلی نوکرتم .می خام بگم که من با صدات زندگی میکنم .همین الآن هم دارم صداتو میشنوم.ان شاالله همیشه بخونی .
    موفق باشی.
    یاعلی

  19. محسن کارت بیسته بیسته
    تا میتونی ترانه بخون که هرچه بخونی کمه
    صدات مرحم فوری واسه دلای پر دردو غم

  20. صداش خیلی با حاله

  21. محسن شما بهترين خواننده اي

  22. محسن جان شما بهترين خواننده اي

  23. سلام محسن جون….فقط میتونم بگم که تو بهترینی I love you دوستدارت اقامحمود

  24. محسن جون شبها باصدای تو میخوابم روزهامو باصدای تو میگذرونم. بخون تا میتونی می مونم تا بخونی.

  25. ((!!!Just mohsen chavoshi) ((realy nice voice)
    من حمیدرضا هستم………..

  26. محسن جان آنچنان دوستت دارم که آدزوم اینه که با تو زندگی کنم و تمام لحظات زندگیم را کنارت باشم. دوسدار شما مهدی

پاسخی بگذارید

 
