حمید عسکری – دیگه تو رو ندارم

ُاهنگ جدید حمید عسکری به نام دیگه تو رو ندارم

دانلود آهنگ با کیفیت های [128] [64]

~ توسط HMD در ژوئن 8, 2008.

21 پاسخ to “حمید عسکری – دیگه تو رو ندارم”

  1. حميدجون دمت گرم يكي هم يارمو ازم گرفت اين آهنگت تمام حفهاي دلمه

  2. دوست دارم باز هم حرفهای دلمونو بخون

  3. kheyli jigare in hamid agha

  4. harfe delo mizane

  5. سلام حمیدجون همه البومات با حالن ممنون عاشق خودتو اهنگاتم به ID من هم اگه منت بذاری سر بزنی حتی با یه سلامت انگار دنیا رو بهم دادی قربونت برم خیلی دوست دارم.(loosi2030)

  6. kheiiili bahali hamid jooooooon

  7. حميدجون دمت گرم يكي هم يارمو ازم گرفت اين آهنگت تمام حفهاي دلمه دوست دارم M.S ( MADEN ISFAHA

  8. كسي نيست كه بتونه بگه حميد بد خونده چون عالي هستي از نوراباد ممسني فرهام رضايي

  9. khobe sedat

  10. از دریا پرسیدن عشق چیست؟گفت:خشکیدن…
    از گل پرسیدن عشق چیست؟گفت:پرپر شدن…
    از زمین پرسیدن عشق چیست؟گفت:لرزیدن…
    از آسمون پرسیدن عشق چیست؟گفت:باریدن…
    از انسان پرسیدن عشق چیست؟ناگهان از درونش گفت:جدایی…

  11. Faghat mitonam begam kheyli doset daram ham khodeto va ham ahangato . movafagh bashi hamishe

  12. واقعا آهنگ قشنگ و بی نظیری بود

  13. حاج حميد كارت خيلي درسته .آهنگات خيلي زيبا و دلنشينه
    خيلي ميخوامت AHMADTi

  14. حمي بهترين خواننده تاريخ ايرانه چون از دل مي خونه زهره از نورآباد ممسني

  15. حمیدجان همه اهنگات مثل خودت قشنگند حمید جان من مهدی هستم همونی که درسریال مرد هزار چهره تودادگاه همدیگرو دیدیم دلم برات یه ذره شده.من الان در یه فیلم دیگه کارمیکنم و خوشحال میشم دوباره شمارو زیارت کنم.حمیدجان لطفا بااین شماره تماس بگیر 09356573184 مچکرم.

  16. اقاي عسكري تمام اهنگ شما عالي است

  17. خیلی قشنگ می خونی از ته دل میخونی خودت تا حالا عاشق شدی

  18. واقعا كه حنجره ي تو از جنس طلاست

  19. خیلی خوب از طرفدار های سرو پا قرصت هستم مهدی

  20. ta hala ashgh shodi hamed/man fakr konam ashaghet shodam.i love you dj elham.09368557471

  21. دیگه ندارمش.همین

پاسخی بگذارید

 
