آهنگ جدید و زیبای نیما علامه و سامی به نام Fire Face

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Nima Allameh & Sami – Fair Face

~ توسط HMD در ژوئن 12, 2008.

151 پاسخ to “آهنگ جدید و زیبای نیما علامه و سامی به نام Fire Face”

  1. aaaaaaaaalllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee

  2. عالي هستي.

  3. خیلیییییییییییییی ممنون دستتون درد نکنه
    فقط 2 تا درخواست دارم اگه لطف کنید ممنون میشم
    1کیش 1چند تا عکس از نیما علامه خوشگل
    دومیش اگه لطف کنید خیلی خیلی ممنون میشم اهنگ تنهاشونو برا دانلود بذارید
    من بازم سر میزنم
    مرسییییییییییییییی

  4. اهنگ تنها نیما علامه رو میذارید
    توروخداااااااااااااااااااااااااااااا

  5. این چه عکسیه؟ چند تا عکس وازه بزارین

  6. salam dash nima bahel mikhoni

  7. this is very good and thank you

  8. نیما جان عالی بود

  9. i miss you
    dostdar to elena
    kart harf nadasht

  10. اهنگشو گوش نکردم ولی از اهنگ سخته خیلی خوشم اومد نیماهرچی بخونه عالیه

  11. نیما جون دوست داریم خیلی باحالی

  12. راستی واسه اهنگ سخته کلیپ نمیسازی؟

  13. من اهنگای نیما رو میخوام واسه دانلود بزارین

  14. ein agha nima karesh take vaghea esmesham ke malome panje talan

  15. اقادمت گرم.نيما صداش خيلي قشنگه

  16. نيما دوست داداشمه

  17. kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bahalllllllllllli

  18. خیلی mer30 tooooooooooooooooope

  19. taghdim be kasi ke mesle hich kas nist

  20. عزیزم نیما جون خیلی نااااااااااااااااااااااازی

  21. nima alame sedat khodast kheili bahali baba damet garm ILOVE YOU

  22. nemidunam chi bigam man toro 3bar to khab didam va hamash tashvighet kardam,karat harf nadare nima jonam bedon ke khili doset daram

  23. Ahange Alonesh Ke Harf Nadare Akhare Fazeeeeeeeeeee!::X:X:X Damet Garm :x;-* 2Ta Axa,m Azash Bezarid 20teeeeeeeeeeeeeeeee

  24. صدات عالی بهترین زیباترین خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم برات میمیرم برات آرزوی بهترین ها رودارم آرزوهستم از تهران نارمک 22 ساله

  25. نيما جان من كشته مرده توام صدات عالي بود كارت و ادامه بده خيلي نازي فدات بشم

  26. من عاشق نیما ام همین و همین

  27. نیما جان شماره بدم زنگ میزنی عزیزم؟

  28. نیما اخه چرا یاس توکلیپت نبود؟ نیماجون مااینقدر بهت سر میزیهو جو گیر نشی محل نذاری دیگه ها؟ این عکس بالا هم تکراری شد بابا عوضش کن!

  29. نیما میخوام ببوسمت!اخه دوست دارم؟

  30. نیما جان کارت درسته وارزوی موفقیت تو را از خدای مهربان خواستارم

  31. خيلي خيلي توپه

  32. salam azizam man nemidonam on ahangi ke to kavir khondid esmesh chie faghat kheyli khoshgele kheyliaaaaaaaaaaa

  33. واييييييييييييييي خدا آخرش بود

  34. آخرشه

  35. آخرشی آقا نیما همینجور ادامه بده .

  36. نیما جونم دیوانتم نویدونم چه جوری بگم دوستت دارم

  37. تبريك مي گم بهت نيماجان واقعاصدات زيباست.موفق باشي.
    ساناز

  38. دوست دارم شهياد

  39. sedat kheyli aliye
    bishtar az in dg chizi nemishe goft

  40. نیما جون دوست دارم

  41. اقاي علامه بهتون تبريك ميگم خيلي اقايي

  42. اقاي علامه پدرم ارزوي دامادي همچون شماداره ال م ا

  43. با عرض سلام نیما جان
    از اینکه می بینم در کارت موفق شدی خیلی خوشحالم و برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم .

  44. ممنون

  45. اقاي علامه ميخوام ببينمتون چجوري نمي دونم ال م ا

  46. دوستان گلي كه پيام هاي منوميخوانيد خواهش ميكنم هركه شماره اقاي علامه روداره برام پيام بذاره ال م ا

  47. salam baba ahange tanhaye ro bezariddddddddd vase download lotfan mamnon… .bye

  48. salam nima jon kaie pela yad bordeh be reza ya bego barat tarjome kone(kavez

  49. سلام نیما جونم خوبی داداشی گلم؟
    من اینقدر دوست دارم که حد نداره عین داداشم دوست دارم گلم
    اگه میشه ایدیتو بهمون بده
    دوست دارم
    بتی بتی

  50. نیما گلم عزیزم تو چرا عکس نمگیری پخش کنی تو را خدا عکسای خوشگلتو برامون بزار خوشگلم

  51. تو را خدا ادرس وبلاگ یا سایت رسمی خودتو برامون بنویس اگرم نداری خوب درست کن نیما تو را خدا:(

  52. عاشششششششششششققققققققتتتتتتتتتممممم ننننننننففففففسسسسسسسسمم

  53. kheyli mahiiiiiiiiiiiiii aliiii od nima jonam bazam edame bede nanazam

  54. بازم بهت سر زدم اخه چون خیلی گلی

  55. خیلی خیلی می خوامت نمی دونی چقدر می خوامت

  56. اقا این نیما فقط عخشه خودمه….. کسی حق نداره کاری باهاش داشته باشه… فهمیدین؟؟؟؟؟؟ 😦

  57. نیما صداتو دوست دارم.ولی اهنگ kiss در شان شما نبود

  58. kheiiiiiliiiii bahale….nima allameh ro migam.toro nagoftam ke zogh mikoni.age chandta ax az in jigar vasam bezari oonvaght migam kheili bahaliiiiii…indafe toro goftam.montazerama.farda ya pas fardA dobare miam.felan bye

  59. شماره ی نیما plz

  60. 09355419202

  61. ali bood

    —-
    Worldwide Audio-Sharing

    http://www.ONMVOICE.com

  62. nima jan ahange kisset az hame ye ahanghaye degat alitar bod mr30 az seday ghashanget lotfan ye chand ta az axato bezar

  63. salam aqa nima
    man mese baghie nemigam duset daram faghat migam azat khosham miad
    moafagh bashi
    nastaran

  64. salam aqa nima
    man mese baghie nemigam duset daram az in nonor baziam khosham nemiad faghat migam azat khosham miad
    moafagh bashi

  65. salam nima khan.sedat kheyli ghashange.omidvaram hamishe pishraft va movafaghiateto bebinam.az 2khtareye dge ham khahesh mikonam inghad khodeshoono khol nakonan.rasti sedat kheyli shabie shadmehre;)

  66. سلام آقا نيما من اسمم روياست خيلي دوست دارم كه نيما علامه واسه رويا يه آهنك قشنك بخونه طوري كه رو زبونه همه بيفته و وقتي جايي كه تنها هستن يا قدم ميزنن يا در هر حالي كه هستن اين آهنك و زمزمه كنند ازتون خواهش مي كنم كه اين كارو برام انجام بديد اكه اين كارو بكنيد تا آخر عمر دعاتون ميكنم_به اميد روزي كه آهنك رويا رو بشنوم ؛موفق باشيد.باي_

  67. سلام آقا نيما من رويام همون كه در خواست آهنك رويا رو ازتون كرده بود ما رو يادت نرها منتظرم!

  68. سلام’بازم منم رويا منتظرما_

  69. اي كاش ميشد جواب منو بديد _راستي آهنك سخته رو خيلي دوست دارم دستتون درد نكنه.رويا

  70. nimaye man salam.lidam.omidvaram faramusham nakoni.kheyli duset daram

  71. rasti bayad khedmate hame unaike donbale nima hastan begam ke mano nima namzadim

  72. man namzade nima yani lida hastam

  73. من باورم نميشه كه ليدا خانم شما يا هر كس ديكه كه ميكه نامزد آقا نيما باشين ‹اكه جوابي داريد ميتونيد از همين جا جواب منو بديد،الكي آبرويه آقا نيما رو نبريد .

  74. سلام ميشه يه اهنكي واسم بخش كنيد كه رو كم كني باشه

  75. نخوندت مرگ منه نیما جان بهت تبریک میگم

  76. خانما خواهش می کنم لطفا دست از سر نیما جان پدر بچه 6 ماهه من
    بردارین

  77. kheli kheli doset daram azizam didamet vali bazam mikham bebinamet

  78. مهتاب خانم بچه ي 6ماهتو گردن نيمانندازما اقاي علامه رودوست داريم ونميخوايم مثل تو نيماروبدنام كنيم درضمن نيما بااين حرف ها بدنام نميشه ا ل م ا

  79. راستي مديراين سايت كيه لطفاشماره بذاريد كارتون دارم خواهش ميكنم ا ل م ا

  80. شماره مديراين سايتو ميخوام اصلا مديريت اين جابه عهده ي چه كسي هست ا ل م ا

  81. شماره مديراين سايتو ميخوام اصلا مديريت اين جابه عهده ي چه كسي هست اين دومين باريه كه اين درخواستو نوشتم ولي هنوز جوابمونگرفتم

  82. شماره مديراين سايتو ميخوام اصلا مديريت اين جابه عهده ي چه كسي هست اين دومين باريه كه اين درخواستو نوشتم ولي هنوز جوابمونگرفتم لطفاهمين حالاشمارتون برام ارسال كنيد

  83. ba salam be shoma dooste azizam
    man modire in site hastam
    my mail: hh29960@gmail.com
    soali dashtid dar khedmatam

  84. خیلی دوستت دارم

  85. اگه ميشه اين پياموفقط خودتون بخونيدنميخوام كسي اين پياموبخونه لطفاهمين حالاجواب بديدا ل م ا

  86. يكي ازسوال هاي من اينكه اقاي علامه پيام هارومي بينند ا ل م ا

  87. درخواست يك بيوگرافي ازشما(مديرسايت) راستي هدف شماچيه ال م ا

    • با سلام
      فکر نکنم نیازی باشه شما بیوگرافی من رو بدونید
      هدفم هم اطلاع رسانی در مورد سید محمد خاتمی و دوم ایجاد سرگرمی است
      مرسی

  88. اميدوارم ازسوال هاي من ناراحت نشده باشيد.ازفعاليت وتلاش وزحمت هاي شمانهايت تشكردارم.ال م ا

  89. اينجادوست يابي مجازاست يانه ال م ا

  90. اقاي مديرمن متولد1371هستم ايادرانتخابات حق راي دارم ال م ا

  91. باعرض سلام خدمت اقاي مدير.اقاي مديرمن ازشماكمك ميخوام لطفاشماره اي بديدتابتونم باشماصحبت بكنم من 100در100مطمئن هستم كه شماميتونيدكمكم بكنيدبراي اخرين باراين خواهش ازشمادارم ميدونم اگربخواين اين كارشدني است ال م ا

  92. salam
    man los angeles hastam inam shomaram:
    0012-4435-66-22
    hh29960@gmail.com

  93. اصلافكرشونميكردم كه خارج ازايران باشيد.ازاينكه به پيام هاي من اهميت داديدممنونم تا2هفته ي اينده امكان زنگ زدن به شمابرام فراهم نيست ولي تانوروزحتماتماس خواهم گرفت راستي شماايراني هستيدوديگه اينكه چرادوست يابي مجازنيست من هنوزمشتاق بيوگرافي شماهستم ال م ا

  94. i love you shaghayegh az sanandaj

  95. nima man ba ahangat be eshghi fekr mi konam ke az beyn rafte
    nimajan sedat baram aramesh bakhshe .
    shayad ba hamin aramesh dige cheshamo bebandamo beram . shayad !
    bye !!!! !!1!

  96. دستتون درد نکنه قشنگ بود

  97. راستی اگه ممکنه آهنگ دلخور نیما علامه رو بذارید

  98. salam nimaaaaaaaaaaaaaaa junam.khubi?beyadetam be yadam bash.lida

  99. امروزغوقايي درشيرازبودبايدبودي ومي ديدي طرفداران خاتمي درخيابان ها تبليغ ميكردند ديدني ال م ا

  100. نيما جونه حسين ايناره ميخوني M.T.I

  101. بدم نيما خودش سايت داره

    http://WWW.NIM ALLAMEH.com

  102. نیما خیلی دوستت دارم من 25/12/87 تو هتل شایان کیش دیدمت
    کاش میشد ایمیلتو داشته باشم .اونجا یه آهنگ اجرا کردی

  103. نیما خرابتم خوشگل من

  104. هم لیدا هم رویا جفتشون خیلی لوسند

  105. من هر جي باشم اينو مي دونم كه از تو بهترم‎‏ باشه من لوس من خوشكل من ناناز من جيكر به خودمم هم افتخار مي كنم حداقل مثل تو نيستم كه جشمم به بسر مردم نيست…به تو هم هيج ربطي نداره كه درباره يه من اظهار نظر مي كني…..اينو بكم من اينقدر خوشكلم كه نيما علامه هم منو ببينه كفش مي بره …

  106. هر وقت ماهواره آهنگتو میذاره من باز مثل روز اول میشینمو برات ذوق میکنم،حرف نداری عزیز

  107. نیما جان آهنگت و صدات خیلی آرامش بخش هست واقعا بهتون تبریک میگم

  108. نیما جان دوست دارم
    وااای که برات میمیرم
    نااااااااااااااااااااااااااااااااااز منی
    نیما تو عشق تو رویاهامی
    گر چه میدانم تو را هرگز نمی بینم
    آرزوی محال من دوست دارم وبرات آرزوی موفقیت میکنم

  109. salam nima in soniya ke khodesho kosht vasat albate to ziyad jedish nagir bachast hanoz soniya fadat beshe bye

  110. lotfan ahang ha va ax jadid bezarid

  111. اقاي علامه هم خوب مي خونيد و هم خوب اجرا مي كنيد فكر نمي كردم اين همه طرفدار داشته باشيد شماايراني هستيد و ارزوم اين كه همه ايراني ها موفق و سالم باشند

  112. نیما خان یه ذره رو شعرات کار کن حیف این صدات در ضمن آهنگ صفحه ی آخرت عالی بود تا حالا از هیچ آهنگی انقدر خوشم نیومده

  113. سلام من امدم بعدازاون همه مدتي كه بستري بودم اولين كاري كه بعدازمرخصي انجام دادم اين بودكه به اينجاسرزدم راستي من باناشناس موافقم هر2تاشون لوس هستن در ضمن مشك ان است كه ببويد نه انكه عطار بگويد ا ل م ا

  114. ا ل م ا فكر كنم هنوز مريضي يه سري بازم به دكترت بزن،،،اينم بكم لازم نيست تو 1كي واسه من اظهار نظر كني هر وقت نظر خواستم شمارمو ميدم كه درباره يه من نظر بدي ___سلام آقاي علامه اميدوارم كه حالتون خوب باشين __ديكه كاراتون رو كم ماهواره نشون ميده دلمون خيلي براتون تنك شده___اميدوارم تو كاراتون موفق باشيد_باي

  115. من واسه تواظهارنظرنكردم شماره هم بدي زنگ نميزنم معلومه كه خيلي بهت فشار امده كه اينو نوشتي ا ل م ا

  116. روياخانم من از شما عذرخواهي ميكنم واقعا متاسفم من پيام هارو نگاه كردم فهميدم كه اشتباه اظهار نظر كردم به نظرمن شماخانم باشخصيتي هستيد ولي نظرم درمورد ليدا ومهتاب اين نيست وميدونم كه واقعالوس وبي مزه هستند بازهم عذر خواهي ميكنم اميدوارم كه منو ببخشيدال م ا

  117. سلام رويا جان كجايي نيستي يانميخواي كه باشي دوباره عذر خواهي ميكنم ا ل م ا

    • سلام،من هميشه هستم…رويا اينجا رويا اونجا رويا همه جا…..!¡خواهش مي كنم ا ل م ا ،خوب مي كفتي از اول كه با كي هستي من اونطوري نمي كفتم….جرا من اكه شمارمو بدم بهم نمي زنكي جيه از من مي ترسي؟؟؟¿¿¿من اونجور كه فكر ميكني نيستم منم اكه به شما بي احترامي كردم شما هم منو ببخشيد….اكه اين مدتم بهتون سر نزدم امتحان داشتم مشغول درس خوندن بودم___

  118. SALAM AGHA NIMA MAN SHOMA RO KHILI DUST DARAM HAMCHENIN DUST DARAM1 RUZ AZ NAZDIK BEBINAMETUN AHANGE SAKHTE BI TO KHILI GHASHANG BUD RUZI NIST KE GUSHESH NADAM

  119. روياجان دوست عزيزومهربانم اميدوارم هميشه موفق باشي همين كه فهميدم ازدست من ناراحت نيستي خيلي خوشحال شدم راستي شماكجازندگي ميكنيد ا ل م ا

  120. سلام ا ل ا م ا…..خوبي عزيزم؟¿من كه كفتم رويا اينجا،رويا اونجا،رويا همه جا……. عزيزه دلم من در حال حاضر رامسرم….ويلامون ولي محل اصلي زندكيمون تهران… شما كجا زندكي مي كنيد؟¿راستي نمي خواي اسم اصليتو واسمون رو كني….!¡كه ببينيم اسم قشنكت جيه…..

  121. vaghan ahangat alie

  122. sedat kheili khobe ahangato dost daram kheiliam nazi barat arezoie moafaghiat mikonam

  123. on axo dige avaz konid tekrari shode

  124. male khodami nima ino bedon

  125. نترس نترس نترس. هر قطره خون ریخته شده تقاسش پس گرفته خواهد شد.هر جان داده شده هزارها جان دیگر را استقامت خواهد داد. در تاریخ دنیا هیچ دولتی با کشتن مردمش دوام نخواهد آورد حالا چطور این ظاهر مسلمانان دوام خواهند آورد .عزیزانم درخت آزادی با خون عزیزان و شهدا آبیاری میشود نه با آب. جنایات این قاتلان وسیلهٔ است برای آزادی مردم شجاع ایران. برای آزادی ملت ایران مقدس صد بار جان خواهم داد.

    هموطنان عزیزم: حضرت محمد با کفار جنگید امام حسین با کفار جنگید، آیا مردم مسلمان ایران کافرند چرا مردم مسلمان ایران قتل عام میشوند. بسیجی‌،پاسدار،ارتشی،دانشجو،بازاری ما همه ایرانی‌ و مسلمان هستیم. تاریخ نشان داده که هر دولتی که مردم خودش را به هر دلیلی‌ کشت از کار بر خواهد افتاد و حضرت عظما،احمدی‌نژاد،بسیج و غیره استثنا ندارند.خداوند از ظلم هیچ شخصی‌ نخواهد گذشت. به نام اسلام جوانها کشته شدند به نام اسلام خانوادهها داغدار شدند حالا چطور میشه باور کرد که خدا وجود ندارد.بسیجیهای عزیز،پاسداران از راه بدر شده دستهاتون را آغشته به خون معصومین نکنید.آزادی کلام،آزادی فکر و بیان انسان را کافر نخواهد کرد به اسلام و مسلمانان رحم کنید تا خداوند به شما رحم نماید.چاره ای‌ ندارم جز اینکه از ارتش مقدس بخواهم که این جنایات فقط به دست ارتش به انتها خواهد رسید.‌ای سرباز،ای نگهبان وطن ، به داد میهن و هموطنان برس.

    نقش آیات قرانی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
    گاهی در جامعه اتفاق می افتد که شاهدین یک امر بدون در نظر گرفتن رضایت خداوند ورعایت حق مردم از شهادت واقعی کتمان می کنند وبهانه آنها این است که اگر حق مردم هم تضییع می شود ولی آنها خودر ا به دردسر نیندازند در صورتیکه در ایات زیر اشاره شده که کتمان شهادت یک عمل طالح وزشت است :۱۴۰و۱۴۶و۲۸۳بقره و۱۰۶مائده و۳۳انعام

    rooheneda@gmail.com

  126. hezaran dorud
    mikhastam begam karaye NIMA jan yaki pas az digari ghashang va jaleb hastan va mondani
    nima jan movafagh bashi

  127. من شمه را دوست دارم عاشق شما هستم

  128. سلام به همه دخترای منگلی که میخوان واسه یه خواننده بمیرن خوب مزاحم مردنتون نمیشم . ولی احمقا نیما فقط یه خواننده ی خوبه که داره فعالیت میکنه چرا خودتونو براش میکشین؟ برای حمایتش حرفای قشنگتره دیگه ای هم میشه زد . در ضمن برای زدن این حرفا به سایت اصلی و رسمی نیما برید نه اینجا که فقط یه دانلود کده است

    http://www.nimaallame.com

  129. نیما عشق منه. میمیرم براش . هرچی هم بخوته صددرصد قشنگ.خوش صداتر و نازتر و جیگرتر از عشقم نیما ندیدم.دوست دارم عزیزم

  130. نیما صدات عالیه بهت تبریک میگم و البته ارزوی بهترین هارو برات دارم و امیوارم ببینمت خیلی ازت خوشم میاد به امید دیدار

  131. nima namzad nadare khaheshan tavahom nazanid age dashte bashe ham namzadesh nemiad to veb kade bege faramosham nakon .eli az tehran

  132. آقا نیما به جای این همه خواندن آهنگ های مبتذل دو رکعت نماز بخون .

  133. راستی یادم رفت بگم خاک بر سرت کنم

  134. خاک بر سرت

  135. be u che rabti dare ke nima namaz mikhone ya na narahati ahanngasho gosh nakon badam khak bar sare khodet

  136. سلام!
    بدويد بيايد وبلاگ شخصي نيما علامه اونجا نظر بديد و با نيما در تماس باشيد!!
    www-nimallameh-blogfa-com

  137. سلام!
    بدويد بيايد وبلاگ شخصي نيما علامه اونجا نظر بديد و با نيما در تماس باشيد!
    www*nimallameh*blogfa*com

  138. WEBLOGE NIMA ALLAMEH
    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    WWW-NIMALLAMEH.BLOGFA-COM

  139. faghat ALI AS,HABI sedash khube ino yadetun nare!!!!

  140. مرسی ازتون…
    پیش ما بیاین
    onlyalirezahaghighi.persianblog.ir

  141. en tarjome ie ahange jadide yas ast

    sorate khaste, negarano bi aramesho mariz
    ke ghaiem shode bod zire araieshe ghaliz
    zakhmi az khaterate talkhe diroz, cheshm midokht
    be khiiabone sarde bi roh
    ba tahamole sanginiie negahe adamah adame midad
    oo be rahe na tamah
    va avalin bar baraie akharin rah he behtare
    begam ke akharin chahh
    tanha to del to fekre bata agob
    donbale chi bod pol ia tavagoh
    to rozegari ke har kasi donbale ashenas
    dokhtarak migarde peye ek farde na shenas
    ke azon gharibehaye edemaeee arom eshare zad
    ke shishato bede paeen
    faghat mitonim emshabo bato bashimo bas
    eno gofto neshasto dare mashino bas
    pesar mikhast sare sohbato vakone zod
    tike mindakht montazere vakonash bod
    valy dokhtarak sedasho nemishe nid
    to doniaee bod ke besadegi namishe did
    didi ke bazi vaghta boghzi togalote
    nemikhai gerie kony jolo kesike palote
    hheyyy aman azin zaman, zamanike dige
    bord tavan azin zaman.

    SEDAIE ARAM

    bihamrahe bihode raghsepa in rahe bi
    noro hamseda seporde khodro be daste bad,
    asire zendone lahzeha,todelesh dariaie bikaran
    khaste az harfaie digaran, asire mardaie bi
    maram va ashge mibare baz.

    pesar goft lanat be een bakhte bad khone ie ma mimone vaseie vakhtebad saei nakon
    ba sokotet zire postam beri age paieee mitonim khoneie dostam berim khob
    hazeri ba do nafar bashi iana , malome ke raftare dokhtarak nashianas
    soaal tekrar shod hazeri bashi ia na , va dokhtar hazere iek shabo iek ashiianas
    goft berim manke hamechiio az dam bakhtam gonahesh paie onaee ke mano
    pasandakhtan,asbani az khaterate khamoshe ghadime peie mohabat migarde toye
    aghoshe gharibe, to khoneee rosht kard ke eshgh nabod jaye eshghe fosho moshto zire cheshm
    kabod,pedari golo moshkelate mokhtalef zaeefe faghat zoresh mirese be dokhtare
    zarifesh , ba khodesh gof poshtam be kiia ghorse khonevedam
    oonaro khoda biamorze,oon moghe kibod ehtrame harfash bezare
    hala majbore ke tanesho haraj bezare

    SEDAIE DIGAR

    bihamrahe bihode raghsepa in rahe bi
    noro hamseda seporde khodro be daste bad,
    asire zendone lahzeha,todelesh dariaie bikaran
    khaste az harfaie digaran, asire mardaie bi
    maram va ashge mibare baz.

    bebin to in gheseharo mishnaviio miry
    baad az chand barshenidan azash migzariio siry, mamnon azon digary ke sedamo pas dad,
    begzarim berim soraghe edame dastani ke emroz neveshtanesh ro mode man bod
    in ek dardiie ke be kheilyha bode marbot, kohe gham bod, valy ie nore anboh
    poshte kohe, vase naomidy zode hanoz
    kari nadaram ke karesh khalafe sharE valy vase rabete ha aval
    alaghe sharte vagarna iek rohe roie jesmi savare
    chetor to aghoshy bere vaghti hesy nadare
    to in rozegare dard nako siiahe dishab , ey kash bege negar dar man piade misham
    rah baraie edame dadan ziade bisar,ey kash bege negar dar man piiade misham
    piiade misham…piiade misham…..

    SEDAIE KHEILY KOLOFT VALY AROM GOFTAN

    VAGHT base bishtar goftan nabod..midonam ghese haie to
    ie omre ahange
    sakhte na he khob kheily sakhte
    rasmesh hamine
    midonam rasmesh hamine

  142. تا می گم دوست دارم یکی بهم مس گه هیس
    نیما عاشقتم

  143. nemitonam danlod konam

  144. باب این چاقالا کین دیگه همینا آبروی موسیقی مارو بردن

پاسخی بگذارید

 
