دریا-مهرداد شهسوارزاده (به در خواست بازدیدکنندگان)

آهنگ قدیمی اما  بسیار زیبای دریا با صدای مهرداد شهسوارزاده

با اهنگ سازی مرحوم بیات  [128]

~ توسط HMD در سپتامبر 29, 2008.

5 پاسخ to “دریا-مهرداد شهسوارزاده (به در خواست بازدیدکنندگان)”

  1. اهنگ خیلی زیبایه من که خیلی لذت بردم

  2. این اهنگ رو چند سال پیش شنیده بودم. خیلی دلم میخواست یه بار دیگه بشنومش. خیلی خیلی ممنون

  3. این اهنگ رو چند سال پیش شنیده بودم. خیلی دلم میخواست یه بار دیگه بشنومش. خیلی خیلی ممنون

  4. یک دنیا ممنون بیش از 4ساعت دنبال این آهنگ گشتم تا از طریق ف ی ل ت ر ش ک ن تو سایت شما پیداش کردم
    به امید روزی بی…

  5. اگه امکان داره دوباره آپلودش کنید ممنون

پاسخی بگذارید

 
