مجید اخشابی – تلافی

آهنگ جدید و زیبای مجید اخشابی به نام تلافی

دانلود آهنگ با کیفیت های [128] [64]

~ توسط HMD در اکتبر 7, 2008.

12 پاسخ to “مجید اخشابی – تلافی”

  1. سلام

  2. eyval dari valla

  3. ahange jalebi bud dastetun dard nakone

  4. خیلی ممنون من کلی دنبال این آهنگ گشتم

  5. سلام. وافعا» دستتون درد نکنه . کلی همدم بغض این آهنگ

  6. دوستت دارم 09360750153

  7. صدات خيلي باحاله !؟

  8. من آهنگ تلافيتو خيلي دوست دارم ازت تشكر ميكنم …!

  9. سلام

    من عاشق اخشابی هستم

  10. سلام آقای اخشابی من خیلی شمارا دوست دارم و از عشق به شما شب و روز ندارم و دوست دارم لحظه وال من و شما هر چه زودتر فرا برسد.

  11. آخ فدات بشم پارمیدا .. . !!!
    داداش عالی بود هرکی هستی به هر هدفی که داری وییییییژ برسی.
    کارت درسته..

  12. khili mam non mam khili donbale in ahang gashtam

پاسخی بگذارید

 
