اهنگ جدید نیما علامه- kiss

اهنگ جدید نیما علامه-kiss

download

~ توسط HMD در اکتبر 15, 2008.

37 پاسخ to “اهنگ جدید نیما علامه- kiss”

  1. salam omidvaram haleto0n kho0b bashe ahangaye shoma kheyli bahale.khahare man mige man kheyli shabihe shomam khodam nemido0nam hastam ya na!!

  2. دستت درد نکنه دوست عزیز

  3. اهنگیت خیلی قشنگ بود

  4. khodassssssssss!

  5. عالیــــــــــــــــــه!

  6. نیما عااااااااااااااااااااااشقتم ilove yoooooooooooooooooooou

  7. عالیه .

  8. خیلی توووووووووووووووووووووپ بود دمت گرم نیما جون خوراکه پارتیه آهنگت

  9. سلام نیـــــــما جو اهنگات واقعا قشنگه خیلی با احساس میخونی .من خیلی صدات دوست دارم امیدوارم موفق بلشی عزیزم

  10. سلام نیـــــــما جو اهنگات واقعا قشنگه خیلی با احساس میخونی .من خیلی صدات دوست دارم امیدوارم موفق بلشی عزیزم

  11. I LOVE YOU

  12. Asheghetam faghat hamin

  13. salam nima joon.eyvallllllllll.ham khoshgeli, ham khosh tipi ham kheyli khoshgel mikhoonh.kheyli dooset daram.

  14. salam nima joon.eyvallllllllll.ham khoshgeli, ham khosh tipi ham kheyli khoshgel mikhoonh.kheyli dooset daram.

  15. نیما جونم فقط بهت بگم که تمامه اهوازی ها خیلی دوسسسسسسسسسسست دارن. منم همین طور.امیدوارم همیشه موفق و معروف باشی.فدات شم.غزل از اهواز

  16. حال کردم.دمت

  17. in ke ba windows media palyer ejra nemishe

  18. never forget you niiiiiiiiiiiiiiiiima.asheghetam

  19. I love you nima

  20. قشنگ.بود

  21. سلام عزیزم

  22. NIMA JON KARET KHEYLI TOP BOD MAKHSOSAN AHANG KE BA YAS KHONDI

  23. خيلي نازيييييييييييييييي

  24. نیما جونم کارت درسته

  25. salam nima jon man asheghe sadaye shoma hastam

  26. salam sedaton zibast movafagh bashin negar az mashhad khodahafez

  27. من همیشه آهنگاتو گوش میدم واقعا صدات قشنگه امیدوارم اینو بخونی و بدونی که من کاراتو دوست دارم.

  28. نیما جون خیلی کارات قشتگ و خیلی زیبا هستی میبوسمت

  29. به خاطر نتیجه ی انتخابات تسلیت میگم & تشکر میکنم که این آهنگ رو واسه دانلود گذاشتی ولی تشکر اصلی مال کسیه که این اهنگ رو تهیه کده و من خیلی دوستش دارم.

  30. نیما اگه این وبس ماله خودته واقها ازت تشکر مینم مرسی.

  31. mer30

  32. Hallllllllllllllllllllllkardam

  33. ye kisssssssssssssssssss gonde vaseye khodeye nimaye gol

  34. من هیچ جا نتونستم این اهنگو دانلود کنم ازتون ممنونم دوست عزیزم

  35. فقط دوستت دارم

  36. فقط چرا عگسات تکراری عزیزم

  37. سلام دوست عزیز
    اسمت هم نمیدونم چیه
    من میخواستم بپرسم تو آهنگ هات رو از چه سایتی آپلود میکنی؟
    خیلی وقته دنباله یه سایتی هستم که سریع آپلود کنه
    اگه میشه آدرسش رو بهم بگو
    نیما جز بهترین خواننده هاست ولی حیف که 6-7 تا آهنگ بیشتر نداره
    بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

پاسخی بگذارید

 
