البوم رامین بی باک – دیگه قیدمو بزن

البوم جدید و بسیار زیبای رامین بی باک به نام دیگه قیدمو بزن

Nemidoonam Ke Midooni

Dooset Daram

Dige Gheydamo Bezan

Che Sade Asheghet Shodam

Ghashangtarin Eshtebah

Sarnevesht

Yadet Hast

Tamoome

Tasvire Eshgh

Bemoon Hamishe

~ توسط HMD در اکتبر 23, 2008.

16 پاسخ to “البوم رامین بی باک – دیگه قیدمو بزن”

  1. اين آلبوم واقعا محشره ، بي نهايت زيباست ، خصوصا صداي خيلي گرم رامين كه ديگه نگو ، واي كه من عاشق اين آهنگها شدم .

  2. واقعا زيباست ، هر چي از زيبايي اين آلبوم بگم كم گفتم . فكر كنم هر كسي با هر سليقه اي رو جذب مي كنه .

  3. رامين بهتون تبريك مي گم . شما ميتونين جا پاي بزرگان بزاريد با ارائه اين آلبوم . منتظر كارهاي بعدي شما هستم بي صبرانه . زهرا

  4. واي خداي من اين همه شباهت صدا باشادمهر . خيلي جالبه
    صداي رامين مو نميزنه با صداي شادمهر . انگار ايشون دارن مي خونن .
    ولي رامين شماو صداتون فوق العاده اين .
    اي كاش آدرس ايميلتون رو بزراين واسه طرفداراتون . اي كاش آدرس وب سايت شما رو داشتم .

  5. عاااااااااااااالییییییییییییییییییی بود .

  6. حقیقتا محشر بود

  7. صدات مححححححححححححححححححححححححححححححححححححححششششششششششششششرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  8. رامين من حسين از قزوينم. ديوونه ي صدات تيپت قيافت و اخلاقتم اينده ي خيلي روشني داري بووووووووووووووووووووووووووووس

  9. عالی بود . به امید دیدنت در عوج .

  10. خیلی عالیه صدای رامین جان.ولی حیف که به خاطرش با عشقم زدم به هم.

  11. روبروی من سرابه…بخته من همیشه خوابه……. i love you ramin

  12. man khyli vaghte ke aghye bibako mishnasam hamishe gol mikarannnnnn ba arezoye behtarinha

  13. خري به قله رفت بالا

    يا نرفت پايين ماند
    چه شد يا
    چه خواهد شد

  14. sedaye shoma kheili shabihe shadmehre aghilliae ba arezoye albomhaye digar va behtar shoroe khobi dashtid fowad az mohabad azarbayjane kord aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllliii

  15. بي نظير بود.باريكلا!آقا رامين با اين آلبومش نشون داد حرفي واسه گفتن داره به قول معروف!!!

  16. سلام به همگی من یه رپر هستم وعاشق موسیقیم من واقعا به آقای رامین افتخار میکنم اگه بگم این بهترین آلبومی که تاحالاشنیدم دروغ نگفتم کارشون واقعاحرف نداره در ضمن هرکس سوالی در مورد رپ داشت واسم ایمیل بزنهalkanfm@yahoo.com اینم وب سایتمهwww.bidarmusic.tk

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

