به علیرضا واحدي نيكبخت رای بدهید!!!

روی لینک زیر کلیک کنید و رای بدهید:

http://www.iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09
علیرضا واحدي نيكبخت به عنوان نماينده ايران از سوي سايت جهاني تاريخ و آمار فوتبال،‌ كانديداي انتخاب محبوب‌ترين بازيكن جهان شد. سايت جهاني تاريخ و آمار فوتبال كه قصد انتخاب و معرفي محبوب‌ترين بازيكن فوتبال جهان را از طريق راي‌گيري دارد، عليرضا واحدي نيكبخت را به عنوان نماينده فوتباليست‌هاي ايراني در اين راي‌گيري انتخاب كرد.
اين سايت محبوب‌ترين بازيكن جهان را از ميان صد فوتباليست از 58 كشور جهان براساس راي‌گيري از سوم اكتبر تا سوم ژانويه انتخاب مي‌كند و قرار است در پايان ژانويه 2009 انتخاب و راي نهايي را اعلام و طي مراسمي در كشور آلمان، با حضور بزرگان فوتبال دنيا، از وي تقدير كند.

طبق قواعد اين انتخابات، بازيكنان آسيايي كه قرار باشد در انتخابات شركت داده شوند، الزاما بايد در ليگ‌هاي كشور خودشان فوتبال بازي كنند. مسوولان سايت جهاني تاريخ و آمار فوتبال «عليرضا واحدي نيكبخت» بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس را از طريق نماينده‌شان در ايران، انتخاب كرده اند.

نماينده اين سايت در ايران درباره ملاك انتخاب واحدي نيكبخت گفت: «به دليل آن كه مهدي مهدوي‌كيا و جواد نكونام خارج از ايران بازي مي‌كنند و همچنين زماني كه بايد كانديدا معرفي مي‌شد، علي كريمي نيز در قطر فعاليت داشت، نيكبخت را انتخاب كردم.» عليرضا واحدي نيكبخت كه اين انتخاب برايش غيرمنتظره بود، در اين‌باره گفت: «از اين انتخاب شوكه شدم و تنها بايد بگويم بسيار خوشحال هستم. به هر حال در چند سال گذشته به رغم حضور در دو تيم بزرگ و پرهوادار استقلال و پرسپوليس تهران، سعي كردم جايگاهم را حفظ كنم. همچنين ميزان رايي كه در اين انتخابات به دست خواهم آورد تنها بستگي به نظر فوتبال‌دوستان ايراني دارد.»

وي افزود: «تصور مي‌كنم هواداران پرسپوليس با مراجعه به اين سايت به من راي بدهند و مطمئن هستم آن دسته از هواداران استقلال كه مي‌دانند براي موفقيت تيم‌شان در ساليان گذشته زحمت كشيده‌ام نيز راي خواهند داد.»

اين سايت بهترين و محبوب‌ترين بازيكن، بهترين تيم، مربي، داور و كمك داور را از طريق راي‌گيري در سايت انتخاب مي‌كند.
همچنين در انتخابات محبوب‌ترين بازيكن جهان نام بازيكناني چون رونالدينيو، رونالدو، كاسياس، دكو، بالاك و… ديده مي‌شود. سال گذشته يك بازيكن مصري از سوي اين سايت به عنوان محبوب‌ترين بازيكن جهان شناخته شد.

نكته جالب توجه اين است كه هر كاربر مي‌تواند با مراجعه به اين سايت WWW.IFFHS.DE چندين‌بار بازيكن محبوب خود را انتخاب كند.

~ توسط HMD در اکتبر 28, 2008.

72 پاسخ to “به علیرضا واحدي نيكبخت رای بدهید!!!”

  1. علی نیکبخت یه تنه میتونه تیمو بکنه خوشبخت (دوستت داریم خیلی خیلی حتی از ابیهاهم بیشتر)

  2. تا اخرش هواتو دارم

  3. نیکبخت ما گل میزنه، سرور هر چی گل زنه…

  4. تمام گل های قرمز دنیا مال تو و تمام گل های سفید مال من اگر تو فراموشم کردی گل های قرمزت پرپر بشود و گلهای سفید کفن من…
    علی نیکی دوستت دارم

  5. هر بار تو پلک میزنی من نفس می کشم پس مواظب باش به کسی خیره نشی ،اخه من خفه می شم……..

  6. میگن خدا به هر کس به اندازه ی دلش میده ببین دل من چه قدر بزرگه که خدا تو رو به من داده…

  7. من این اطراف رو خوب نمی شناسم، میشه بگی از کدوم طرف باید دورت بگردم؟

  8. من از سازمان فرش مزاحمتون شدم . میشه دلم رو فرش زیر پاتون بکنم؟

  9. از عشق و علاقه خوردم به ملاقه!

  10. دفتری گر بنویسند ز خوبان جهان، تو به سر دفتر خوبان جهان فهرستی

  11. تا که نگاه میکنی کار من آه کردن است
    قربون اون چشمای تو این چه نگاه کردن است؟

  12. تا حالا فکر کردی اگه بیفتی توی چرخگوشت چه میشی؟ معلومه دیگه مربای گل

  13. هنوز در پی جراح ماهری هستم تا سرنوشت من را با تو پیوند دهد

  14. امروز روز اختراع کبریته پس روزت مبارک آتیش پاره

  15. نکنه خود نیکبختی red girl؟

  16. علي نيكي تو فوتبال هيچ وقت به جايي كه لايقش بود نرسيد اميدوارم با راي هواداران پرسپوليس تو اين نظر سنجي به اون مقامي كه لايقش هست برسه

  17. asheghetammmmmmmmmmmmmmmmmm

  18. من علی نیستم ولی از خودشم بیشتر دوستش دارم HMD

  19. الماس حاصل فشار های سخته پس اگر لیاقت الماس شدن رو تو خودت می بینی از فشار های سخت نترس

  20. اون قدر بهت رای می دم تا نفر اول بشی

  21. در قمار زندگی ما باختیم بس که تک کارت محبت بر زمین انداختیم
    بابا ما رو در یاب

  22. کسی که بازی میکنه احتمال داره که ببازه اما کسی که بازی نمی کنه از قبل باخته علی خان

  23. سرود تیم الکی خوش ها:
    چشم چشم دو ابرو گل می زنیم ز هر سو
    دماغ و دهن یه گردو همگی میریم به اردو
    گوش گوش دو تا گوش مربی میزنه جوش
    چوب چوب دست و پا صد آفرین بچه ها

  24. فوتبال6 حرف داره.سانتر5حرف داره.داور4حرفداره.تکل3حرفداره.گل2حرف داره
    خلاصه فقط تویی که حرف نداری

  25. چند تا جوک فوتبالی:
    یارو با احساسات یکی بازی میکنه 3-0 می بازه…

    یه روز غضنفر با زنش می ره استادیوم.جلوشون رو می گرن میگن ورود خانم ها ممنوع است .غضنفر میگه چطور علی با پروین می یاد. ادموند با اختر می یاد .اون محمدرضا بامامانیش می یاد من نمیتونم با زنم بیام؟

    یه هوادار بایر لور کوزن با یه هوادار بایرن مونیخ ازدواج می کنه بچشون عقب افتاده ازاب در می یاد چون ازدواجشون فامیلی بوده…

  26. می دونی بی نمک ترین آدم دنیا کیه؟ تویی اخه عسل که نمک نداره

  27. هر کسی یه روزی می یاد و یه روزی می ره یکی با پاهاش و یکی با دلش اما مواظب باش کسی با پاهای خودش ازدلت نره

  28. ای با وفا تو رو می زنم صدا
    هر روز می دهم ندا
    اگر داشتی وفا
    E-MAIL میزدی گدا

  29. در قلبتو واسه کسی باز نکن… هرکس بخواد بیاد تو خودش کلید داره!!!

  30. به اندازه گریه ی گنجشک ها دوست دارم شاید به نظرت کم بیاد اما گنجشک ها وقتی گریه می کنند می میرند

  31. می دونی کی می فهمی که دنیا دو روزه ؟ وقتی هر کسی رو که دوست داری بهت می گه تا اخر دنیا باهاتم

  32. زندگی بدون تو سیاه و سفیده بدون تو هیچ نوری نیست بدون تو قادر به انجام هیچ کاری نیستم خیلی دوست دارم عینک من

  33. می گن صدقه بلا رو دور می کنه میدونی من چرا صدقه نمی دم؟چون نمی خوام ازم دور بشی بلا

  34. اگه امشب یک مرد چاق و گنده اومد توی اتاقت و تو رو انداخت توی یک کیسه نترس چون من برای کریسمس تو رو از بابانوئل خواستم

  35. خیلیوقته که میخوستم یه چیزی رو بهت بگم اما راستشوبخوای روم نمیشد
    میخواستم بگم د…..و….دو……دوس……دو سه لیتر بنزین داری بهم بدی

  36. قیمت میوه ها افزایشیافته قدر خودتو بدون گلابی

  37. شخصیت جالبی دارید red girl

  38. خود عليرضا هم اين نظرها رو مي خونه ؟ اگه مي خونه بدونه دل آبي من هنوز و فقط واسه اون مي زنه… خيلي نامهربوني كه هواداراي آبيتو با يه دنيا انتظار جا گذاشتي…اما هنوز دوست داريم و به كوري چشم خيلي ها انقدر بهت راي مي ديم تا محبوبيتت جهاني شه … محبوب من…

  39. وقتی خبر محبوبیت تو رو از تلوزیون شنیدم خیلی خوشحال شدم .آخه بچه ها توی مدرسه گیر می دند ولی من به حرفشون توجه نمی کنم و میگم فقط و فقط علی رضا
    نیکبختم توبهترینی حتی بهتر از بهترین

  40. خیلی خیلی دوست دارم بااینکه استقلالی شدیدی هستم

  41. علیرضا جان لستقلالی ها هنوز تو رو دوست دارن به تیم خودت برگرد

  42. به اميد روزي كه پرسپوليس با گلزني علي نيكي هر سه جام رابه كلكسيون باشگاه بياورد

  43. سلام عليرضا جون من خيلي دوست دارم هنوزم خاطرت رو مي خوام اميدوارم به عنوان محبوبترين بازيكن انتخاب بشي چون واقعا محبوبي

  44. من عاشقتم كاش بياي كنارم

  45. Ilove you only
    Nikbakhat

  46. سلام به بهترين بهترينها عليرضا جون اينو بدون كه خيلي طرفدارداري اميدوارم عنوان اقاي گلي امسال به تو بسپارند وخوشحالي تو براي قهرماني دوباره ي پرسپوليس ببينم

  47. سلام به بهترين بهترينها عليرضا جون اينو بدون كه خيلي طرفدارداري اميدوارم عنوان اقاي گلي امسال به تو بسپارند وخوشحالي تو براي قهرماني دوباره ي پرسپوليس ببينيم

  48. سلام امید وارم عنوان اقای گل را به شما بدهند همیشه بهت فکرمی کنم

  49. سلام داش علی گل بزن گل فقط قرمزته

  50. سلام عزيزم علي جون خيلي دوستت دارم نه تنها من بلكه همه ي پرسپوليسي ها هم دوستت دارن

  51. كسيه كه بخاطرش پرسپوليسي شدم

  52. عليرضاجون خيلي دوست دارم اون كارت قرمزحقت نبوداوميدوارم هميشه درپرسپوليس بموني

  53. میگن خدا از بهترین ها فقط یکی خلق کرده.دلیل تنهایی علیرضای منم همینه!دوست دارم به مولا

  54. قققققققققققققققققققررررررررررررررررررررمممممممممممممممممززززته.

  55. doset daram 1000000000000000000000000000000000000000000000tq dash alivahedie

  56. فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات شم نفسم

  57. علیرضا جون عاشقتم من تو این دنیا فقط یه آرزو دارم اونم دیدن تو فدات شم

  58. دوست دارم خیلی زیاد

  59. من شروین 12ساله هستم من علی را بیش تر از مادر وپدرم دوست دارم

  60. داداشي توبهترين فوتباليست ايراني اميدوارم هركي توروحتي يه ذره ناراحت كردتاآخرعمرش زجربكشه!

  61. خیلی دوست دارم

  62. تنها ارزوم دیدن نیکبخت . الاهی قربون اون مدل فشنت بشم راستی

    امروز 9 تیر روز تولدت هست الاهی 1000000 سال عمر کن
    I LOVE YOU NIKBAKHT

  63. سلام علي جونم وقتي كه شنيدم از پرسپوليس جداشدي خيلي ناراحت شدم هرچندميدونم تقصير………… خودت بهترميدوني

  64. علی جون خخخخخخخخخخخیییییییییییللللللللللللیییییییییییییییییی
    دوست دارم حیف شدازپرسپولیس رفتی

  65. روز اول خيلي اتفاقي ديدمت روز دوم الكي چشمام به چشمات افتاد روز سوم000هفته يبعد دزدكي بهت نگاه كردم وماه بعدشانسي به دلم نشستي وحالاسالهاست كه يواشكي دوست دارم
    نيكي جون دوست دارم و بدون فقط به خاطر وجود تو قرمز شدم

  66. جانادل من درهوس روی توباشد*هرجاکه روم میل دلم سوی توباشد*درمسجداگربهرعبادت بروم من*مهراب نمازم خم ابروی توباشد*
    علی جون به اندازه ی تمام ستاره های آسمون دوستت دارم

  67. کاش بودی تا دلم تنها نبود-تا اسیر غصه ی فردا نبود-کاش بودی تا فقط باور کنی-بی تو هرگز زندگی زیبا نبود.ماه من دیوونتم.گل افتابگردون روزای ابری سرگردونه مثل همه روزای من بی تو محبوبم

  68. من خیلی دوست دارم علی جان

  69. کاش علی رضا میفهمید من چقدر دوسش دارم خدای رو زمین منه

  70. دیگه فوتبال دوست ندارم چون تو هیچ تیمی نیستی که بتونم ببینمت

  71. باخیال توبه سربردن اگرهست گناه*باخبرباش که من غرق گناهو شب وروز
    تادنیا دنیاست دوستت دارم

پاسخی بگذارید

 
