محسن چاوشی – بهشت من

آهنگ جدید و زیبای محسن چاوشی به نام بهشت من

دانلود آهنگ بهشت من از محسن چاوشی [128] [64]

~ توسط HMD در اکتبر 29, 2008.

4 پاسخ to “محسن چاوشی – بهشت من”

  1. سلام.سلام به استاد عزیز آقای چاووشی و همه ی دوستان گل.فقط اومدم اینو بنویسم:داداش محسن خسته نباشی.دوست دارم. آلبوم یه شاخه نیلوفرت ترکوند.البته بقیه ی آلبوماتون هم خیلی عالی بود ولی این یکی آخرت آلبوم بود.امیدوارم مثل همیشه موفق باشید.

  2. سلام محسن جان البوم نیلوفرت از الکل 96 بدتره.خیلی ماهی

  3. سلام عزیزم .هر کاری می کنم نمیتونم آهنگ بهشت من و دانلود کنم

  4. محسن عزیزم سلام.هر کاری می کنم نمیتونم آهنگ بهشت من و دانلود کنم ولی هر جا هستی سالم و سلامت و پایدار باشی.دوست دار تو نوید از اصفهان

پاسخی بگذارید

 
