فول البوم علی لهراسبی – Ali Lohrasbi – Collection 2008

ali-lohrasbi-collection-2008

آلبوم جديد و فوق العاده زيبای علی لهراسبی با نام كالكشن

دانلود آهنگ ها با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

Booye Eyd

Hoviyat

Kooh

Biraheha – Remix

Ordibehesht

Khoone

Koole Bare Ghorbat

Leila

Neshaneh

Hoviyat(new version)

Ayeneh – Live In Concert

password:  hh29960.wordpress.com

~ توسط HMD در دسامبر 13, 2008.

39 پاسخ to “فول البوم علی لهراسبی – Ali Lohrasbi – Collection 2008”

  1. من عاشقتم

  2. excelent

  3. سلام. فوق العاده بود اميدوارم هميشه موفق باشيد

  4. راستي يادم رفت، به اميد پيروزي جناب اقاي خاتمي در انتخابات!

  5. hi,that’s excellent. be lucky

  6. eyval

  7. ماه بود ممنون

  8. همیشه عالی بودی از همه جهت.دستارت ستاره

  9. مرسي داريد اگه ميشه البوم هاي جديد خواننده هاي ديگه رو هم بگذاريد

  10. jigaretooooooooooo

  11. khaaaketam

  12. kheili goli taki asali jigari,…….

  13. dost daram

  14. امید به دیگر آهنگ های بسیار زیبای شما در سایتتان

  15. سلام خيلي ممنون اوووووووووووووم عاليه

  16. خیلی عالیه

  17. علی جون مخلصم

  18. mer30000000000000000000000000.kheili top bodddddddd

  19. خسته نباشید گرم به اقای لهراسبی و شما

  20. علی لهراسبی خیلی جالبه

  21. خیلی قهبدی

  22. bnahayat be del mishini

  23. عالی بود

  24. خوب بود
    یعنی عالی بود
    راستی مگه احمد نژاد راییس جمهوره

  25. خوب بود

  26. من عاشقم بازم عاشق ترم کن

  27. اقای علی لهراسبی متن اهنگهایی که انتخاب می کنید عالیه وصدای بسیار خوبی دارید من شمارو دوست دارم و خواستم اینو شما بدونید

  28. سلام علی جان من نفسم واست توی سایت دانلودها هم نظر گذاشتم.من خیلی وقته که عاشق خودت و صداتم.دوست ندارم فکر کنی مثل همه ی ادمای امروزی.من 16 سالمه و از 10 سالگی عاشقت شدم.خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت.شاید واست خنده دار باشه اما به امید اون روز دارم درس می خونم که دانشگاه حتما تهران قبول شم.بدجور عاشقتم…باورم کن.خواهش می کنم هرازگاهی اگه یادت به من اومد واسم میل بفرست یا p.mبذار.بازم میگم خیلی دوست دارم و خواهم داشت.به امید اون روز که ببینمت.راستی من بروجن زندگی میکنم.خیلی تهران اومدم اما نمیتونم تا زمانیکه واسه خودم مستقل نشدم کاری انجام بدم…دوست دارم عزیزم.

  29. چرا دانلودنمیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  30. salam ali jan.ahanghaye shoma biiiiiiiiiiiiiiiiii nahhhhhhhhhhhhhaaaayat ghashange.

  31. salam ali jan,ba inke javabamo nadadi ama bazam man mesle hamishe be yadetam.sedaaat binazire,mer30 az ahnge besyar zibat.

  32. سلام نمیدونم این پیام دستتون میرسه یا نه ولی امیدوارم همچنان مثل گذشته موفق باشید
    یکی از اهالی مشهد

  33. سلام امیداورم که همیشه خوب بخون

  34. خیلی قشنگ بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

  35. دوست دارم

  36. salam.fogholade khoob bood.merC.

  37. omidvaram az afsordegi darbiay

  38. عالی بود

  39. khaili asheghetam

پاسخی بگذارید

 
