یاس – فول آلبوم (27/11/1387)

zob67l

yyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssss

http://rapidshare.com/files/194984078/Yas.part1.rar
http://rapidshare.com/files/194989833/Yas.part2.rar
http://rapidshare.com/files/194993164/Yas.part3.rar

~ توسط HMD در فوریه 15, 2009.

17 پاسخ to “یاس – فول آلبوم (27/11/1387)”

  1. SALAM YASER.EIVAL DARY B MOLA

  2. سلام اقا یاسر من پژمانم یکی از طرفدار های توپ شما

  3. salam be yaser e aziz,omidvaram movafagh bashi va pishraft koni ma duset darim va hamishe poshtetim

  4. سلام یاسرخان بابا دمتون گرم
    با شما رپ به اوج خواهد رسید
    کاش می شد میلتون رو پیدا کرد من که خودم رو کشتم
    طرفدار دواتیشه شاییم
    موفق باشید

  5. سلام اقا ياسر من از گوش كردن اهنن هاي شما لذت ميبرم
    رپر به شما ميگن نه به اين بچه سوسولا
    دمتون گرم
    اميدوارم هر روز بيشتر از روز قبلتون پيشرفت كنيد
    موفق باشي عزيزم
    راستي اگه ميشه id خودتون رو به من بديد ممنون ميشم

  6. سلام آقا یاسر بابا دمت گرم
    من که هر جی آهنگاتونو گوش میدم سیر نمیشم
    آهنگ هویت و به امید ایران رو هزار بار گوش کردم
    واقعا خسته نباشی

  7. سلام آقا یاسر
    واقا رپ هایی که میخونید خیلی با مفهوم هستند و درد های جامعه رو میگن – همچنین رپ هایی که برای کوروش و ایران میخونین رو خیلی دوست دارم

  8. سلام قربون صدای نازت من که تمام اهنگهاتو دارم ببین نوکرتم اگه میشه یه البوم جدید بده بیرون منم یکمی با رپ اشنا کن میخوام عین خودت بشم

  9. best yas

  10. سلام بهترین واقعا من چی بگم

  11. عشق من فقط توی اقای یاسر

  12. یه سه چار تا دیگه از اون اهنگایه باحالت واسه ایران بخون

  13. salam azizam doset daram khili nafas

  14. دوست دارم

  15. Salam be agha yasere gol , omidvaram hamishe movafagh bashi

  16. سلام یاس من خیلی اهنگهای تو رو دوست دارم ارزوم اینه یه بار با تو بخونم ولی من کجا توکجا تو مثل رپرهای دیگه نیستی با همه فرق داری

  17. من همیشه از تو الگو میگیرم من دیوونه تو هستم یاس خیلی دیوونتم از ته دل میگم بهترینی

پاسخی بگذارید

 
