امید – من و خود من

omid-man-audio

آهنگ جديد و زيباي اميد به نام من و خود من

آهنگ با كيفيت MP3 192

~ توسط HMD در مارس 10, 2009.

13 پاسخ to “امید – من و خود من”

  1. سلام، امیدوارم که حالت خوب باشه من محسن 23 ساله از مهرآباد تهران هستم واقعا دوست دارم ببینمت، یه معذرت خواهی هم بکنم چون آهنگاتو برای دوستام خیلی میخونم ،شرمنده، موفق و پایدار باشی .

  2. اميد دوستت دارم يه دنيا
    هادي هلاليان از شهريار

  3. آهنگ جديدت بسيار زيباو با معمني است و به انسان اعتماد به نفس مي دهد
    همواره موفق باشي

  4. امید عزیزم اهنگ جدیدت یک روانکاوی کامل عالی بود من سیما هستم از تهران پارس

  5. يكي از پر معنا ترين آهنگهايي كه تا به حال ساخته شده و من واقعاً دنبال همچين آهنگي مي گشتم تا هميشه اينو به خودم ياد آوري كنم كه » هيچكس در زندگي من مقصر نيست بجز خودم و اين خود ما هستيم كه مي تونيم تحولي عظيم در زندگي خودمون بوجود بياريم.
    اميد عزيزم خيلي ازت ممنونم،بسيار عالي بود.

  6. امید کاراش حرف ندار اینم یکیشه

  7. امید کاراش حرف ندار اینم یکیشه

  8. امیدم فقط می تونم بگم تو محشری

  9. vaghean dost dashtaniye be adam etemade be nafs va hayajane khasssi mide (hamid)

  10. این آهنگ رو دوست دارم اما سرعت نتم پایینه کشی اینو میتونه واسم ایمیل کنه ؟
    مرسی

  11. ایمیلم اینه :arta.aryamehr@yahoo.com

  12. سلام خیلی دوستت دارم تو حرف نداری

  13. آخه مدیر محترم،
    این نظر ستجی چیه گذاشتی؟؟؟
    بابا تمومش کنید دیگه، چیو دارید این همه کش میدید؟؟؟ یه ذره فکر کنید چقدر دارید کار بیهوده ای انجام میدید!!!

پاسخی بگذارید

 
